Den 23:e juni

Nu har vi käkat klart, och gott var det. Orkade inte äta all sill, men så kan det vara. Visst att jag lärt mig käka sill ganska nyligen, för cirka två år sen., så det kanske är helt okej då =) eller? Fredrik är som jag sa till min arbetskamrat; " Ingen riktigt karl än" så han käkar inte sill. Men då får jag mer för mig själv =) Han håller sig till sin prinskorv, tolka det som ni vill. Jag säger prins korv jag om det, snuskisar =P



Satte oss vid tv:n o käkade och hamnade i "Morden i Midsumer" stavfel?! Vilket ialla fall fick mina tankar att gå bakåt i tiden, såg jämt det förr. Med syrran och Maria, eller med min familj.

Det är i vilket fall ett väldigt bra program =) saknar dock Tony, mycket, men James eller vad han heter funkar bra med. Jag listade ut mördaren någon minut innan Tom gjorde det, och det är huvudsaken =P



Anyway, som Felix skulle säga i Torkel-immitaion, sitter jag nu med ett glas vin och funderar starkt på att slänga på en film undertiden som gubben spelar poker =) (kommer få skäll nu) =P   En riktigt tjejfilm, det skulle vara nåt. Kanske "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0