Den 23:e juni

Så var man hemma efter en djävulskdag, eller vad man kan kalla den.
Började vid sju och inget gick som det skulle, slutade nu vid halv 20. Oj oj oj, cash =) $ Eller nåt! =)
Fredrik kom och hämtade mig och sen åkte vi hem på direkten, efter att ha stått och snackat med Peter,
min kära arbetskamrat som är väldans pratig av sig =)



Nu gick Fredriks gran sönder =) =) =)
Jag och troligen många som kommenterat detta blev inte så ledsna.
Och för er som inte vet vad jag yrar om, så är det en kylskåpsmagnet med en julgran som motiv!! =O
Har varit den enda vi haft, och då kan man inte göra mycket åt att det är just en gran, när man känner att man verkligen vill ha lilla söta Nadja på kylen =)

Mamma Maria och söta Nadja



Update på nuet; maten står på spisen och vi sitter vid köksbordet med varsin dator, as usual =P
Fredrik spelar poker, fast det verkar inte gå som han vill, ser lite irriterad ut from time to time, och jag sitter och bloggar. Idag är första gången på länge som jag haft det suget, att blogga. Även att jag inte haft mycket att skriva om. Kanske bara har känt för att skriva av mig, så kan det ju vara ibland. Och skönt är det med =)

Det blir ialla fall sill och potatis =) =)  guuu så gott! Och nu har vi en öl vid sidan av oss också, är lediga imorgon. Vilket såklart måste firas på vårat lilla sätt, en öl och lite vin kanske?! och en sovmorgon imorn =)
Då blir vi nöjda.

Fast nu suger det.... i magen =) börjar bli klart nu, mums!



Kommentarer
Postat av: Millah

Sv Jenny; Hehe! Aah, jag vet inte riktigt hur jag skulle få ur mig detta, men så fort jag började skriva så kom det bara mer och mer..



Jag vill så gärna..VI kommer att bli bästa mammorna i världen, absolut!

Tihi, älskar dig så otroligt mycket!<3

2009-06-23 @ 23:06:31
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

YYYYYYEEEEEAAAAHHHH!

Gran-fan är historia!!

Tjiiiihooo!



Puss på er! <3

2009-06-23 @ 23:07:02
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA! Yes det är den, och det bästa av allt var att han hade sönder den själv. HAHAH!



Om det andra; klart som fan att vi kommer bli =) Du och jag Alfred. Älskar dig massa! Puss puss

2009-06-23 @ 23:21:27
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0