Den 24:e juni

Idag har vi varit lediga =) Båda två, så himla underbart. Tog en lååång sovmorgon efter att vi blivit väckta av Fredriks chef. Han ville sno min fina för att åka och jobba i Boxholm, som tur var lyckades han inte =) Jag fick behålla han i sängen. Mys! Gick inte upp förän vid 12 =) Och då var det sol och fint ute.
Satte oss på uteplatsen och åt frukost och efter det la jag mig på en filt i gräset och njöt av solen =)

Tog en roadtrip till Bergs slussar och spelade minigolf med =) Gudars vad dålig jag var, trots det fick jag tre spik =O Poängen säger jag inte =P Dom var dåliga. Haha! Gick slussarna ner och köpte glass i solskenet. 

 

Sen bar det av till Cloetta för att shoppa chocklad =) Vad annars?!  Kom därifrån med massa bruna godheter.



Nu sitter vi i soffan, vilar magen och kollar på hus =) Mysigt, man måste få drömma sig bort ibland.
Det finns så fina hus så det är galet, man blir så sugen.
Och så fort man ser ett snyggt hus med ett flott kök i =) finns inte många ord då, bara åhhh.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0