Den 26:e juni

Är redan hemma från jobbet och har varit det ett tag. Skönt att sluta skapligt en fredag för en gång i historien =) Det märks att det är lönehelg, massa folk på jobbet. Så fort man får pengar är det bolaget som gäller =) Fast jag ska inte säga nåt, köpte hem en flaska rosé. Står redan i kylen =) Jag var så sugen, kanske inte idag men imorgon, eller idag =) Vi får se, vi får se. Mulderbosch. Rekommenderas starkt! Guuuudars så gott =)

Nu sitter jag med en non-alco-cider och mumsar. Fast den är så pass kall att jag fryser lite, attans.
Tog en powerwalk hem idag, det var skönt. Men med massa bagage är det inte det lättaste. Var sugen på en rejäl en, undertiden jag traskade på. Hade stora planer på att byta om och slänga på mig gympadojorna när jag kom hem. Men när man väl är hemma efter tio timmar på jobbet, är det svårt att komma iväg. Mycket svårt! Så jag hamnade här istället, vid datorn, min bästa vän =)


Fredrik slutar halv nio ikväll, så det är tyst här hemma. Om man bortser från låten jag har i huvudet =)
Fem sekunder senare... så, nu spelas den istället =) Gamla goda Van =) Mysigt.


Och på tal om musik blev jag lite depp när jag hörde om Michael Jackson.
Han var en bra artist och säkerligen en bra männsika med =) en idol för många öron, bland annat mina =)



Löning idag då =) Man blir alltid lika glad, vips så har man en förmögenhet på kontot igen, precis lagom när det börjar bli ont om dom, det är som en god cirkel =) och det är nog det enda som man faktiskt kan kalla "en god cirkel" =) För då inser man verkligen att det lönar sig att slita och ha sig på jobbet, trots att man ibland bara vill gå hem. Och då blir man ännu gladare över semestern med, för då får man vara hemma =) jag har min om en vecka. Yippie!! =) Hoppas värmen håller i sig bara, annars vet jag någon som blir arg =/


Nej nu ska jag börja med maten; färskpotatis, köttbullar och kantarellsås =) Mums =)
Tar med min alkoholfria cider till köket som trevligt sällskap och börjar skrubba knölarna.
Och inväntar att älsklingen kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0