Den 29:e juni

Mätt och belåten =) Plus att jag hunnit vila magen, och gott var det också  =)

Tänkte dra min helg lite kort bara för att få det nerskrivet =)
I fredags jobbade både jag och Fredrik till halv nio, så vi var hemma vid nio-tiden, gjorde så lite som möjligt och gick och la oss för kvällen. Jobbade på lördagen och slappade resterande tid av dagen, låg i sängen redan vid 23. Vääldigt skönt måste jag säga =) Vaknade utvilad på söndagen =) Guld värd! Låg och myste redan vid 9 =) Sen var vi på vägarna vid 11 =) På väg upp till Nyköpingstraktera igen =) Hälsade på blivande brudparet på en lunch och fika. Väldigt trevligt, bra sällskap, god mat och fint väder.
För att inte tala om deras nya fina hus! Ojojoj, säger jag bara, blev avundsjuk!!!!

Det var ialla fall trevligt att träffa dom en första gång, med tanke på att vi ska på deras bröllop nu på lördag =) Första gången för mig =) Och så kommer jag gå med min finaste, så romantiskt   =)


Älskar dig så otroligt mycket!!    ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vi har ju början till vårat hus nu med =) Kommer bli så fint! Älskar dig med min prinsessa! Puss puss

2009-06-29 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0