Den 29:e juni

Väntar på att vår pizza ska komma knackandes på dörren när som, ska komma om en femma.
Bäst att den är i tid =) orkade inte med spisen idag, och så kan det vara ibland.
Fredrik är som ett litet barn och springer och kollar i kikhålet lite då och då, och jag kan självklart inte låta bli att småle lite =) Det går bara inte att stå emot. Han är go han! Trots att han säger att han inte är vidare hungig så verkar det nästan som så. Älskade Simpson är på i bakgrunden..... får se till att byta kanal eller föreslå en film, eller såklart, Lost istället.

Köpte en bra film för någon dag sen, eller jag tror att den är bra =) "Hemma bäst" men Parker och McConaughey. Baksidan lockar ögonen och framsidan ser ut som en riktig tjejfilm =) Sånt tycker jag om.
Mysigt!

Nu kom pizzan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt gott! Du är det bästa som hänt mig gumman! Puss puss!

2009-06-29 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0