Den 9:e juni

Sista maskinerna är igång nu, sen är det bara att hänga upp allt. Om jag inte ska ta sängkläderna idag med?!
Nej, jag har inte riktigt bestämt mig än, kan bli att dom får åka med nästa gång istället =)



Tänkte ta en snabb update om vad som hänt sen jag blev offline;

• söndag; Kristin konfirmerades =) träffade en massa gammal goda släktingar, och käkade gott

• måndag; jobb och kvällsmys

• tisdag; kollapsade på jobbet och hamnade på akuten. Arbetsmyra? Doktorns råd : vila resterande vecka

• onsdag; vilade

• torsdag; vilade

• fredag; vilade (klättrade på väggarna) Gick till jobbet under fikarasterna och var social, sen kvällsmys

• lördag; Sveriges nationaldag!! Var med Fredriks jobb, grillade och tog några kalla, sen fotboll =)  =/

• söndag; gjorde så lite som möjligt  =)

• måndag; återvände till jobbet =) så himla härligt! Utvilad och kort arbetsdag på det, 7.30 - 16.15

Interssant?! Kanske inte =)



Nu ska jag fixa naglarna, köpte ett nytt nagellack sist jag spenderade pengar så det måste såklart provas =)
Och om en dryg timme slutar älsklignen med  =) Är lika kär som vanligt, and it feels gooooood  ♥




Kommentarer
Postat av: Millah Sundberg

Tjenixen Pixen! :)

Kuuuul att du är tillbaka, hela blogg-världen har hållt andan...(kännts så iaf) Tihi! Ses snart?! Puss

2009-06-09 @ 20:31:25
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha =) Jo den har ju det =P Men jag har längtat iaf. Klart vi ska ses snart. Imorn? Är lediga =) puss

2009-06-09 @ 21:52:17
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0