Den 10:e mars


Så har man internet igen och en tid över till att sitta här =) Älsklingen är iväg och lånar slagborr,
så då passar jag på att skriva av mig lite utan att vara speciellt osocial =)

Nu känner man sig som hemma i lägenheten, Har fått iordning på väldigt mycket =)
Namnen står på dörren, fläkten är på plats och bilen i garaget precis som det ska.
Möblerna är på plats dom också, lite finslipning på vissa saker bara och en evig väntan på soffan,
men annars är det bra. =)

Det blir mycket shopping har man märkt av =P Och nu är det roligare än vanligt att slösa pengar!
Men det kanske inte är så konstigt.



Sen vill jag bara påminna mig själv om att jag har världens bästa pojkvän.
Han är en riktig 10:a, finns ingen som är bättre och mer omtänksam och snäll som han!
Är så glad över att det är vi. Njuter varje sekund  ♥

Fick världens finaste sms på väg till jobbet idag;
"Du är mitt hjärta! Kan inte vara utan dig längre. Det är vi nu  ♥  =)"


"Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla"

Kommentarer
Postat av: Millah

Åh, va gullit! Han är en tia.. =D Kul att de går bra med lägenheten, skulle ringt igår, men trött som man är efter jobb så blev de inte av. Gör du/ni tor-fre? Puss.

2009-03-11 @ 05:18:34
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Hörru! De är inte någon vanlighet att du uppdaterar, de vore en överdrift att säga... Tråkigt! (: blire imorn elr? w8ing

2009-03-16 @ 22:09:48
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0