Den 18:e mars


Idag har man varit ledig, och det har varit superskönt.
Trots månaden har jag fått jobba ganska mycket, så när man får vara ledig njuter man till fullo. =)

Inte för att jag har gjort mycket, bara städat =/ Rogivande tänker ni säkert, men i slutändan blir det faktiskt det. Kan väl inte påstå att det egentligen är så städat här hemma, det ser mest ut som ett renoveringsprojekt. Kanske inte så konstigt för att vara nyinflyttad och vill fixa och ändra på saker och ting =)
Men det är samtidigt då som man får lite lugn i kroppen av att städa iordning, på ialla fall någonting =)

Fast jag hoppas verkligen på att det blir klart snart, allting, och att min efterlängtade soffa anländer!!
Är nu inne i femte veckan om jag räknat rätt så den borde komma snart! (6-8 veckors leverans)



Sitter och lyssnar på Celine Dion och dricker Loka och käkar chocklad för tillfället.
Blev så sugen på lite Mmmmarabou Frukt och Mandel®
Fredrik är iväg och fixar med annat, så jag sitter själv på golvet och uppdaterar lite efter klagomål från syrran =)  15 stycken stearinljus är tända i hopp om att få lite värme, fryser trots det härliga vädret som varit.



Skulle ha haft tvättstugan idag. Eller vi hade den, bara att vi tagit fel på tiden =/
Inte kul alls, hade varit skönt att få lite tvättat.
Så nu får det bli på fredag innan jobbet istället (börjar vid 15 tiden), men vad gör man?!
Finns ju andra som har det tuffare med allt som har med tvätt att göra =)
Nämner inga namn, men till exempel som syrran och Tobbe. Stackarna!  ♥



Förövrig händer det inte så mycket mer, har glömt bort stegen på dansen vi tappert sliter med varje söndag bara. Eller, inte glömt bort dom, bara ordningen. Har kliat mig i huvudet några gånger, men kommer inte på det ändå. Men men, snart är det söndag igen så jag får väl vänta tills dess =)

Och på tal om helg, så ska jag och älsklingen hem till hans trakter och göra stället osäkert kommande helg=)
Kommer bli riktigt trevligt, men åhh så läskigt =)
Är redan lite smått nervös. Men men, det är bara andas och vara mig själv så kommer allt säkert gå bra.. ?!  =) Då finns det inget att oroa sig över, haha. Säkert =)   ♥

Nej nu ska jag slå på en film och vänta på att få sällskap igen,
det känns verkligen att man vant sig att ha någon hos sig, det blir så tomt när han är borta =)
Eller så är man bara kär?! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0