Den 20:e mars


Så var det fredag, HELG!! =) Ialla fall ikväll, ska jobba från 14.50 - 20.20 för att vara exakt.
Och då är det som vanligt så att jag missar Let´s dance, kan inte beskriva i ord hur irriterande det är.
Har nu, i cirka sex veckor, missat fredagssändningen pga. jobbet, om inte mer!! Istället får man se reprisen eller sitta vid tv4 replay =/ och självklart har jag alltid dagen efter fått höra vilka det var som åkte ut.
Usch säger jag bara! Nog talat om det =)

Btw, så är jag väldigt osäker på vem som kommer ta hem segern. =S Var till 100% säker på Morgan förut, men han har bevisligen gjort bort sig på det nu, levt lite halvdant på det bästa han gjorde i början. Nu är det inte lika bra längre.. Laila är grym! Så enkelt är det, tyvärr så vet hon själv om det och då mister hon intresset, ialla fall mitt. =/  Magnus är inte helt hundra på någonting han gör, lite stel hit och dit men... åh så charmig, eller?! Plus att han hamnat i folkets hjärta.
Vad jag försöker säga är att jag tror att finalen kommer vara suuuuperspännande =)

Och nej, jag är inget Les´t dance- freak =P



Världens bästa på sin lediga dag  ♥

- Fick sällskap till jobbet igår.
- Han kom och mötte mig när jag slutat.
- Han hade fixat med massor av saker hemma!
- Tvbänken hade fått ben, (tro mig det är värt många creds, usch vilket slit han fått stå ut med).
- Diskat var det också, och städat, (så mycket att det ialla fall syntes)  =)
- Och pricken över i:t   =)  så stod det blommor på bordet   ♥




Idag är det min tur att vara duktig =) har tvättstugan tills jag börjar jobba.
Men jag längtar tills ikväll alla redan, det kan jag inte ljuga om =)       

Kommentarer
Postat av: Millah

Go karl du har du! ;) Min måste man bråka med innan man får blommor! ;)hehe! (överdrift, såklart!) Har Emma i helgen, kke ses?! Puss <3

2009-03-20 @ 12:59:59
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet, en av dom bästa =) Haha klart du får sånt du med, det vet jag ju! =) Vi ska åka till Nyköping i helgen, vet inte om det finns tid =/ men hoppas kan man ju. Puss puss <3

2009-03-20 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0