Den 22:e mars


Kom nyss hem från dansen, satan vad grymt bra vi är! =) Koreagrafin är så gott som klar, så nu är det bara att öva öva öva.. Om om bara några veckor är det uppvisning =S =D Det är bara att hålla tummarna!



Grattis Kristin också, såklart =) Och Texas! Som vann dressyrtävlingen som var i helgen =)
Älskar dig till tusen gumman  ♥  Nästa gång kommer jag och kikar på er =P

Texas och syrran när dom kom 1:a, två gånger, i Valla i somras =)



Annars har jag överlevt helgen bra, och den var inte alls tokig! Tvärtom =) Hade det riktigt mysigt och trevligt  ♥  Gott sällskap, god mat och allt annat som tillkom =) Både igår och idag.



I fredags fick jag ett sms som gjorde mig superglad =)  Kan hämta soffan när som helst passar! Yippie =)

Nu hamnade jag alltför djupt in i filmen på trean, måste nog titta vidare på den =P
Tända ljus och få lite mysig stämning tills jag får sällskap igen, vilket jag hoppas är snart.




Kommentarer
Postat av: Millah

Är Freddrik aldrig hemma elr?! Tkr du skriver att du väntar på han heeela tiden! ;) Puss på're!

2009-03-24 @ 12:19:41
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0