Den 23:e mars


Hade världens finaste morgon i morse =) Låg och myste lite, tog en dusch, myste lite till och sen åkte vi till jobbet. Och då var klockan 05.40 när vi vaknade, plus att det bara var jag som skulle jobba. Det ni! =)
Han är underbar han.

Jobbade ialla fall från 07.00 till 13.15, så jag kom hem för bara en stund sen. Och har hela dagen kvar =)
Tur i oturen så fick Fredrik hoppa in och jobba från 12, så jag är själv =/ Lite tråkigt, men är glad för hans skull ändå. Soffan finns ju kvar imorgon också =) Förhoppningsvis. Och då är båda lediga än så länge =)




Var på Pressbyrån med Petersson nyss, och vad får man se =)


Så himla snygg =)
Dom har tillfälligt bytt färg för att stödja Earth Hour som är nu på lördag den 28:e. klockan 20.30 - 21.30.
Smart av dom att ha det en lördag.. Vet inte vad man ska säga =) Snygg var den ialla fall.
Och det var dagens onödiga vetande =)



Så vad ska man göra med dagen?! Jo det finns en del saker på den listan.
Städa iordning lite, diska, och tvätta bilen. Handla lite, laga mat och hämta älsklingen på jobbet senare ikväll.
Nog finns det saker att göra, men ändå hamnar man här det första man gör. Haha illa =)

Sen finns det roligare saker att göra för att få tiden att gå såklart, men det väntar jag med tills lönen kommer =) Shoppa!!! Det var verkligen längesen jag gjorde det nu, två veckor tror jag närmare räknat.
Allt fint vårnytt kommer in nu och sen är det slut fortare än väntat. Då är det lika bra att passa på =)
Sen är det så kul också, nytt nytt nytt =) Och snart kommer min fina klänning från Halens på posten också!
Den skulle dyka upp i slutet av mars, och visst är den snygg (Y)



Nu ska jag skruva upp ljudet på stereon och ställa mig och diska, tack hej!



Kommentarer
Postat av: Millah

Haru köpt den klänningen?!? =O Hm, jag som tänkte ha en sån.. Kolla på den hemma hos mamma....men som sagt, kan ju inte "boka" alla kläder! ;) Du får heelt enkelt låna ut (: haha..saknar dig <3

2009-03-24 @ 21:18:00
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0