Den 28:e mars


Tänkte kortfatta mitt underbara liv de senaste dagarna, bara för att uppdatera bloggen lite =)

Jobb, jobb, jobb - ons, tors, fre, lör och sön.
I går, fredag, var syrran förbi på en frukostkaffe =) Hade det supermysigt, det var inte igår vi sågs.
Pratade av oss lite om allt som för stunden kändes viktigt att lätta från sitt hjärta och bara var. =) Härligt!
För att få hit henne gick jag och Fredrik gå upp med solen och åka och hämta henne i Borens. i snöovädret.
Men det var det värt, och lite skönt i efterhand att gå upp tidigt också.


Sen har mina medaljonger försvunnit sakta men säkert, det kliar lite då och då bara.
Men som sagt, inga mer prickar =) För dom som inte vet, så fick jag något skit som varade i några veckor =/
Inget farligt, utan bara helt onödigt  →  http://www.fass.se/LIF/lakarbok/artikel.jsp?articleID=6457 

Idag har både jag och Fredrik jobbat i Norrköping, Ingelsta på bolaget där.
Började 8 så det blev att gå upp tidigt =/ Usch! Men det var trevligt och sen var det en kort dag också.
Tog en sväng i området efter jobbet och hittade vissa nödvändiga saker och något onödigt också=)
Sen bar det av hemmåt, och sen dess har det varit soffmys, öl och väntan på fotbollen.



Annika och Magnus vann igår, och fyfan vad glad jag blev =)
Kan inte sluta le när jag tänker på deras showdance =) Klockren (Y) HAHA!




Inatt ställs klockan om, på tal om klockrent (I) En timme fram, det vill säga en timme bort. =/
Och så ska man vara på jobbet vid 9, fy =( Är man van att vara ledig på söndagar är det tufft.
Men som den golddigger man är vill man självklart ha stålarna - så vad gör man =) HAHA! Nej usch.
Kom precis på att jag tog med lite jobb hem, och nej... ingen alkohol, eller jo det också - men papper med =)
Måste fixa om i hyllorna nu när några nya sorter kommer in och vissa försvinner.
Att man alltid skjuter upp allt =/

Har btw mitt guld bredvid mig, fullt upptagen av pokern =P Ett tag till. Tills fotbollen börjar =D
Är kär, lycklig, glad och helt underbart lycklig. =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Neh, det var verkligen inte min dag igår.. =) Men dagen blev bättre! =) Kul att ses! <3

2009-03-30 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0