Den 31:e mars


Har nyss kommit hem från jobbet och tagit mig en BajaPäron =) Mums!
Och lite chips. Såklart!
Kollar på vädret?! =S Men det är lärorikt det med. =) Snart är det ialla fall poker på tv:n, det är bra.

Idag har man inte gjort alltför mycket. Haft tvätten och fixat i hemmet, plockat lite och diskat, ja, sånt där =/



Imorgon ska jag och älsklingen åka iväg på kryssning och roa oss! Fyfan vad skoj vi ska ha.
Det är nästan så man längtar massor! Göra någonting lite ovanligt för omväxling. =)

Sen är det även 1:a april imorgon =) Men det vet väl dom flesta.
Har världens bästa aprilskämt på lager, men det får vänta tills nästa år. Haha! Om jag jobbar då vill säga.

April april din dumma sill !!

Nu ska jag fixa iordning naglarna så jag känner mig lite fin. =)
Ha en trevlig kväll.

   Tycker så mycket om dig    ♥



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tycker om dig gumman =) Vet iof inte om det var mig du menade =P

2009-03-31 @ 22:49:22
Postat av: Millah

Haha. Jag tycker om dig också! ;) Hoppas ni får det kul.. Ville se hur håret blev..men får väl vänta! Pusspuss

2009-04-01 @ 20:33:46
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0