Den 19:e maj

Väldigt dålig uppdatering på senaste tid vill jag säga, och jag skyller på att jag har ett liv =)  
Finns inte så mycket annat att skylla på som låter lika bra =)

Men lite sanning i det hela finns också. Det har varit tuffa veckor på jobbet nu ett tag, från morgon till kväll =/  Det tar på krafterna mer än man tror, trots den unga åldern =P  Uppe med tuppen och hemma vid 20 tiden. Slänga sig framför tv:n och mysa för att känna att man har tid till det med, sen blir det sängen efteråt =) Men jag trivs med det, känns lite mäktigt att vara så upptagen ibland. =) och skönt den 26:e =)
Och när jag inte är på jobbet, lagar mat, diskar, städar (usch vad tråkig jag låter) så vill jag mysa med min älskling. Konstigt?! Nej nej, klart det inte är =)

Hör själv hur tråkig jag låter, men ibland har man sina mindre bra dagar. Vet ju att det här bara är början på livet. Sen tillkommer det mer och bla bla bla. =) Det är bara att njuta helt enkelt. =) vad annars =)

Och det är jag expert på, njuta =) Sitter bredvid världens bästa och har en så härlig trygghetskänsla pga det, har en Cube vid datorn och ska strax käka tacos till Desperate Housewives =) Kan det bli bättre?! Ja, jag har hunnit med att slänga ut ett inägg här också =) Nice.

Nu ska jag njuta av kvällen, imorgon är verkligheten tillbaka och jag vet mycket väl vad den har att bjuda på. Ialla fall imorgon =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0