Den 21:e maj

Ledig idag =) Guu vad skönt, har verkligen inte gjort mycket alls. Tog en liten sovmorgon och vaknade av att Fredrik var uppe och diskade. Då kände jag mig lite lat så jag gick upp och gjorde han sällskap =)
Käkade frukost framför några avsnitt av Lost och här sitter vi fortfarande.
Btw är det en väldigt bra serie, hittade första säsongen billigt på PC-city, 75 kronor. =)
Så nu är man som fastklistrad!




Förövrigt händer inte så mycket. Sitter och kollar runt på lite bloggar och annat.
Försöker hitta någon spegel som fastnar i smaken, en att ha i hallen. Men det går inte så bra =/
På återseeende =)

Kommentarer
Postat av: Millah Sundberg

Hej hej! LOST är suuper, såg sista-sista avsnittet hörom veckan. =) Blir som alltid lite besviken på hur det slutar, men aah.



Jobbar du imorn?

Puss.

2009-05-21 @ 20:02:08
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jenny är ju inte så snabb på att svara så jag kan ju skriva att hon jobbar imorgon =P Mellan 8-20:20 tror jag att det är. Ha de gott =)

2009-05-21 @ 22:27:25
Postat av: Millah

Haha, viss är hon! ;)

2009-05-26 @ 21:19:57
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0