Den 25:e maj

Var ute och sprang lite förut, tre km blev det totalt. Var tvungen att kolla upp det =)
Det var riktigt skönt, rensa tankarna lite -  vilket jag kände behövdes. Känns inte som allt är helt hundra.
Har en ganska dålig dag idag med andra ord.
Har väl i det stora hela återigen kommit fram till att allt inte blir som man tänkt sig. Och det blir alltid en liten berg-o-dalbana i huvudet på mig då. Blir både glad, besviken, irriterad och nere, och mest pga mig själv.
Men men, thats life. Bara att ta tag i det och göra slag i saken. 

Citerar Noice lite snyggt;
"Du lever bara en gång och den gången är nu, det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du"
Kan inte säga det bättre själv helt enkelt =)



Annars var trippen till Tornby med Elle väldigt trevlig. Gick och kollade på allt och inget.
Hittade dock inte det jag sökte, men någonting måste ju gå åt skogen med.  Köpglad som jag är är inte jag den som deppar över sånt. Gick och fann mig själv lite kläder =) Alltid på hugget =P
Jag får ta det viktiga på tors eller lör =) tid finns alltid! =)

Handlade mat på vägen hem som jag ska börja med nu, lika sent som vanligt. Varm smörgåstårta =) Gött!!!
Fredrik inventerar idag men är nu på g hem om jag fattat rätt.
Så med andra ord är det lika bra att göra nästa hemmafru-syssla - laga mat. 

Har redan tvättat idag med, så jag håller tummarna för att bli väl omhändertagen ikväll =) 
Och ett avsnitt av Lost kanske?! =) 

Hörs!
 

Kommentarer
Postat av: E

Det tog lång tid innan du började laga mat ... haha måste ha hungrat ihjäl ju :P

2009-05-26 @ 09:16:30
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Millah

Hm, låter inte som den vanliga Jenny-bloggen idag, vad är det som inte är hundra och inte som du tänkt dig? =/

Hoppas du kom på bättre tankar när du fick sällskap!

Finns om du vill snacka, det vet du! <3

2009-05-26 @ 09:25:37
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

E; Aa det blev lite sent, men den blev god som satan =)



Millah; Tack för att du finns gumman <3 Love! Puss

2009-05-26 @ 20:14:31
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0