Den 25:e maj

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Har inte suttit vid datorn på nästan hela helgen. =O
Men jag tror det mest av allt beror på att jag blivit helt "lost" i Lost. =) Var och köpte säsong 2 och 3 i lördags t.om =) Helt sjukt =) men bra, även att det är det enda vi ser nu, men det är kul =)
Finns bara skit på tv:n ändå =) Förutom DH, men men... ;)



Idag är jag ledig. Guld!
Har segat hela morgonen men nu blir det en dusch och sen bort till Elle och hälsa på =) Nice!
Vidare till Ikano för att kolla på konfirmationspresent till syrran. Och en väska till mig kanske?!

Fredrik skulle sluta vid 15.15 idag, men vet inte hur det blir med den saken.
Kanske inte får se han förän kvällen =/

Nej nu ropar duschen på mig så det är bäst att göra nåt åt saken.
Hoppas posten har kommit när jag dykt klart. =) är så nyfiken av mig.... LÖN!   =)


Kommentarer
Postat av: Millah Sundberg

Tihi! Vi va också på Ikano idag! =) Köpte den fina rosa tee'n med palmer på fram- och baksidan på BB! (: Hittade du nått kul?!



Kram!

2009-05-25 @ 19:06:58
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det låter fint, vi kollade inte så noga så jag vet inte om jag såg den =S

Jag hittade lite på Gina =)Blev jeansshorts och två tunikor, grön och blå =) men ingen väska =( och ingen present.



Kram tillbaka!

2009-05-25 @ 22:16:10
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Hehe! ;) Ja, den är fin. =) Hoppas jag inte ovetande härmat dig nu bara, har jag?! Då får vi väl leka tvillingar i sommar! ;) PussÄlskarDig<3

2009-05-25 @ 22:30:41
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0