Den 29:e maj

Uppe med tuppen fast man inte behöver =) har varit vaken sedan Fredrik gick upp vid halv sju.
Kunde inte rikigt somna om, trots det var det väldigt skönt att ligga kvar i sängen =)
Men nu är jag uppe och iordninggjord =) sitter och käkar frukost i väntan på att kunna traska bort till Ikano.
Så om en timme, give or take, är jag och "trängs" med pensionärerna. Kan inte tänka mig att det finns så många mer som är där då. Aja, jag vill ialla fall hitta någonting till Kristin. Ett halsband eller vadsom =)
Sen blir det nog lite shopping till mig också, om jag hinner. Börjar vid 12 idag.

Redan fredag. Ojoj oj. Tiden går fort.

I veckan har jag mest spenderat tid på jobbet, lite mysiga hemmakvällar i soffan efter det och sen sängen.
Den mest kända refrängen antar jag =) Men vad gör man..



När jag satt i kassan häromdagen kom min farbror in och sa hej =)
En trevlig överraskning, och lite oväntad får man väl lov att säga. Han var i trakterna och ville bjuda på lunch =) Så vi gick till Ikano och lunchade på Chili, och snackade massa goja. Den timmen gick fort =) 

Nej, nu är mackorna i magen och tiden börjar ticka. Dags att borsta tänderna och sen gå =)

Shoppa, käka, sälja alkohol och komma hem till min älskling =) Dagen i punktform.
Längtar till det sista redan nu  ♥


Kommentarer
Postat av: Millah

Oj?! Jan-E?! Coolt.... =)

Du hälsade väl från mig? ;) haha!



Pusspåre!

2009-05-29 @ 11:48:34
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, aa klart jag gjorde, hälsade från hela familjen.



Allt bra med er? Har ni Emma hos er nu? Puss puss

2009-05-29 @ 22:58:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0