Den 30:e maj

Är ute på landet hos mina föräldrar =) Så himla mysigt!!
Åkte hit direkt efter jobbet, var bara inne på Ikano en snabbis och sen gick vägarna ut till Västerlösa.
Hälsa på familjen är aldrig fel =) Fredrik är iväg och har sitt på annat håll idag, lite tråkigt men så kan det vara. Han har ialla fall kul och det är huvudsaken =) Och saknad är han med, såklart!! 

Blir att jag slaggar här och imorgon är det jobb klockan 8.00 som gäller. Nyheter... =/ Aja.
Jobbar bara ett par timmar och efter det blir det konfa =) Ska bli trevlig! =) Massa folk som kommer och umgås. Smörgåstårta, rosé och fika efter kyrkan. =) Håller på att fixa iordning inför morgondagen just nu faktiskt. Har gjort ett par smörgåstårtor och nu hämtas lite bord och stolar, fast jag stannade =) Skönt det med. Sitter och lyssnar på Van Morrison - And it stoned me.mp3.  Guuuu vad härlig låt!!! =)

Nej nu ska jag dricka upp det sista av ölen, måste vara klar i huvudet tidigt imorgon för bilen =P
Sen ska jag hämta älsklingen på station vid ett imorgon, och pussa ihjäl honom. =) 
Men jag vill nästan att det ska vara redan nu, saknar sällskapet extremt. Knasigt va?! =P

Kommer vara tufft att sova själv inatt, får hoppas på att någon katt lägger sig vid mig =) Mysigt det med.

Kommentarer
Postat av: millah

Fick du nått katt-sällskap? Måns brukar va bra på de! ;) Puss

2009-06-01 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0