Den 5:e maj

Nu är det lugnt igen, bara jag och Fredrik hemma.
Precis som det alltid är annars,om det inte är kalas eller annat =) Och det är riktigt skönt.
Sitter i soffan framför varsin dator och styr med vad vi anser är trevligt, medan fotbollen är på i bakgruden.
Manchester leder överlägset.


Snart är min dag över, och då är det ett helt år kvar till nästa födelsedag. Tro det eller ej =P

Trots att jag, för en stund mitt på dagen, kände mig lite övergiven, så gick det över och blev riktigt bra =)
Efter att ha tvättat och städat klart, gjort iordning mig och precis börjat med maten så fick jag sällskap. Yes!
Syrran och Tobbe kom och sa grattis, först ut såklart =)
Sen kom mamma med världens paket, och sen snubblade dom in allt eftersom =) Hela 16 pers var vi sammanlagt! I våran tvåa, och det gick så bra så =) Soffan svalde mycket folk och sen stolar på det.
Mycket trevligt.

Vid sju kom min älskling hem från jobbet, med blommor =) han är för underbar   ♥
Då bjöds det på mat, nästan perfekt tajming från min sida. Tacotårta på Johannas vis.
Den blev riktigt god, och uppskattades verkligen från alla =) Kul det. (Y)
Kaffe och kaka på det också, trots att alla var mätta sen innan =) hehe!



Mina fina presenter; 

           
     supersnygg klänning och ett par läckra adidas-skor från älsklingen   ♥

   en fin och bra parkbänks-soffa från familjen =)



blommor, ljus och fina kort ifrån fam. Öhman, Fredrik, mormor, och morfar och Rose-Marie  =)

    och fint rosa glittrande smycken från syrran och Tobbe =)


Vill tacka alla för en kanondag - för presenterna och för sällskapet =)



Kommentarer
Postat av: Millah

2009-05-06 @ 06:11:19
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Haha! Råkade trycka på skicka.. :S

Nu kommer det jag skulle skriva.



TACK för en underbar dag igår! och tack för att jag fick fixxa mig hos dig, vår tids-planering var inte på topp.. ;)

Tacotårtan var väldans god! Tacka Johanna från mig! Tihi.

Säg till när du vill ses igen!

Pusspuss&Kram!

2009-05-06 @ 06:13:53
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: E

TVÅ BLOGGAR PÅ EN DAG? Vad har hänt ? Vilka fina presenter du fick =) Hoppas att dagen vart lyckad. ses till helgen <3

2009-05-06 @ 12:15:05
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0