Den 5:e maj

870505
Grattis Grattis Grattis
Fyller 22 år idag =)


                      



Har varit kass på att uppdatera, och hur enkelt det än är så blir det så ibland.
Har haft händerna fulla som man säger.

Valborg har gått förbi, gjorde inte allt för mycket då. Både jag och älsklingen jobbade dagen efter så det blev bara mys. Bara och bara?! Vad säger jag. =) Mys blev det ialla fall.

1 maj =) Äntligen ett snäpp närmre till sommaren. Jobbade till 14. Sen kom Micke och Johanna och hälsade på oss. Grillade och drack lite gott ända in till kvällen =) Hade det hur trevligt som helst.

I lördags skulle jag jobba, men klarade bara av det i några timmar. Sen gick jag hem. Förkyld =/
Fredrik hoppade in istället för mig och jag låg deckad på soffan till klockan blev halv sju.
Sen fick jag för mig att jag mådde bättre så vi åkte in till city och tog en öl i trädgårn med Sophie, Tomas och Anders. Efter någon timme där drog vi till Sangria, satte oss på uteserveringen och tog en öl till =)
Riktigt härligt. Ett plus att man har så trevliga jobbarkompisar.

3:e maj, söndag. Var ute i Tornby en sväng och virrade omkring =) Hittade alltid något =)
Hälsade på farfar också och sen vidare till Valla för att spela minigolf. Jag förlorade stort.
Älsklingen fick 45 poäng, riktigt bra. (Y) Kvällen slutade med Wipeout och goda skratt =)

Måndag, jobb igen. Trodde jag =/ Gick hem efter en timme, och somnade igen. Enivs förkylning det här.
Väldigt sammanfattat av vad min helg bjöd på.
Personligen tyckte jag den var lyckad och jag är nog inte ensam =)



Nu ska jag ut till tvättstugan igen, sen dammsuga och sen börja göra iordning mig.
Laga mat och fixa tills gästerna kommer.
Eftersom jag känner mig lite stressad så återkommer jag när lugnet lagt sig, dvs ikväll =)



Älskar dig över allt annat   ♥   


Kommentarer
Postat av: Mami

2009-05-05 @ 22:03:57
Postat av: Mami o Papi

Grattis Grattis o tack för god tacotårta o kaffe

2009-05-05 @ 22:04:56
Postat av: kristin

grattis älskade syster :D

trevligt kalas hemma hos dig!

2009-05-05 @ 22:48:47
Postat av: Jenny

Tack så mycket för allt ni med =) Det var trevligt =) puss och kram

2009-05-05 @ 23:36:56
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0