Den 6:e maj

Grattis mormor och Cina på era födelsedagar



Min morgon var inte helt tipptopp. Gick upp kvart över sex, in i badrummet och, nej!! Det gick inte.
Kort sagt, jag blev hemma idag med. Vill inte riskera att dra ut på det längre än jag redan gjort.
Fem dagar = illa!! Lika bra att bli helt frisk och börja om på ny kula när jag är pigg och fräsh som en lärka =)
Funderar på om det kan vara den omtalade svin-influensan, men jag tvivlar på det. Skulle vara lite kul. 

En sak som inte är kul där emot är att vara hemma själv =/   Har legat i soffan och kollat på två filmer och lite annat skit på tv. Nu är jag uttråkad och lite hungrig. Fredrik kommer hem från jobbet om ett tag och jag skulle ha slutat mitt om en halv timme. Det hade varit skönt.

Fastnade visst i ett avsnitt av Gilmore Girls =) ska krypa ner under täcket och kolla klart på det och invänta att älsklingen kommer hem. Saknar honom massa   ♥




Kommentarer
Postat av: Millah

Det är inte något "annat" som är "fel" möjligen?! Typ...?! Jah, jag vet inte...hrm.. Nått kanske?



Aja, krya på dig gmn! <3

2009-05-07 @ 22:07:31
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0