Den 9:e maj

Sitter och kollar på Postkodmiljonären, det är partävling idag.
Skulle vara saftigt om jag och Fredrik satt där och vann lite pengar. Inte fyskam det inte =)
Men nu är det inte så men drömma får man alltid. Vi skulle nog klara oss långt.
Tillsammans är vi oslagbara, på alla sätt! (Y)   ♥



Lördag. Sitter själv och myser i soffan idag, lite tråkigt faktiskt men så är det ibland. Fredrik är och spelar poker med sina vänner, och jag har ingen lust att göra annat än att sitta hemma. Vilken tråkmåns jag har blivit =P  Har bänkat upp med lite vin, chips och dipp och film =) Såg att Butterfly Effect går på tv:n ikväll och eftersom det är lite av en favorit så tänkte jag se den också =) Det var länge sen sist.

Det är vad min lördagskväll har att bjuda på och sen blir det sängen. Kommer ha svårt att somna inatt med tanke på att jag får sova själv. Tur för mig går inte världen under för det =)
Han kommer ju hem imorgon igen.


Igår jobbade jag i Boxholm, vilket var lite av en upplevelse. Har inte varit så rastlös på länge.
Men det hände ibland att några varor gick in på hyllorna =) Även Boxholmsborna ville ha någonting gott att dricka till helgen så det ramlade in folk lite då och då, kom en rusning av 10 personer i butiken samtidigt vid 16 tiden. Bortsett från det var det inte mycket att hurra över. Ett plus till personalen, dom var trevliga =)

Kom hem vid 19 tiden och ställde mig och diskade. Duktigt! Sen kom älsklingen hem vid halv 9, pizza och hockey var vad kvällen bjöd på. Tråkigt att Sverige inte klarade sig =( får hoppas på en tredje plats imorgon ialla fall. Efter det blev det film, men vi somnade på soffan =P vaknade upp vid tre och gick och la oss. Mys!  ♥

Idag har jag varit ledig och älsklingen började vid 12, så vi fick en härlig sovmorgon =)

Fan vad jag saknar honom!!!   ♥




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag saknar dig med gumman! Du är så underbar ♥

=)!

2009-05-10 @ 10:03:57
Postat av: Millah

Tihi.. Mh, om jag och Tobbe va med skulle vi nog gå hem tomhänta! ;) Hahaha! :P



Pussar! <3

2009-05-11 @ 11:41:30
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, klart ni inte skulle =) ni skulle åka hem med storkovan =P Puss puss <3

2009-05-11 @ 19:51:48
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0