Clumsy me ;)

Jag är bara såå klumpig, fast att det var en olycka. Igår på jobbet; tre ord - jag, truck, vägg = klämd! Det blev visst fyra ord det där =) Minsann! Så gick det till. Jag som är så jäkla säker på att köra truck! Kan nästan köra runt på den där i sömnen om det vore så, och sen händer det här... Har ialla fall riktigt ont till och från. Knät då; såklart! Vad annars ;) HAHA!

Idag har jag jobbat! En lördag, det var längesen sist nu. Har lyckats vara ledig tre helger i rad pga. att det var någon röd lördag för ett tag sen =) Efter det gick vi på Ikano en sväng, var så sugen på att bränna lite pengar! Hittade lite saker chockerande nog!  ;) Fredrik "köpte" ett par jeans för presentkort, så han kom billigt undan =) Och jag köpte lite småsaker (men nödvändiga) ;


Lackleggings - BikBok, linne med spets, snoddar och två diadem - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0