Italien Rom 2009


Jag utanför St. Peterskyrkan i Vatikanen

Fredrik och jag i kyrkan

Skaplig utsikt uppifrån cupolen =)

Vi vid Castel Sant´ Angelo (ängelsborgen)

Fontana di Trevi

Colosseum

Jag inne i Colosseum

Jag och min kärlek utan för Colosseum

Jag i Palation, platsen där staden Rom föddes ca. 753 år f.Kr

Forum Romanum - det antika Roms centrum

Cestius pyramid, häftig bild om ni frågar mig =)

Vi på andra sidan om Palatino

Fredrik med Palatino i bakgrunden

Nu har vi kommit till badhuset - Terme di Caracalla

Terme di Caracalla, Fredrik simmar i vattnet som en gång fanns där =)

Jag på restaurangen Dolce Vita - så mycket rosa!! =)

Jag vid en av fontänerna på Piazza Navona

Jag och älskling på en lyxrestaurang en romantisk afton  ♥

Fredrik vid Piazza Venezia

Kommentarer
Postat av: kristin

FINA BILDER! :)<3

2009-11-30 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0