Glöggtider!

Sitter och värmer mig med lite glögg och pepparkakor, inte för att det sistnämnda är så värmande ;) Men det passar ju till! Idag har vi kollat upp vårt resmål ännu mer, markerat ut ställen vi ska besöka och läst på lite =) Har helt enkelt suttit i soffan och bara myst hela dagen. En bra start på semestern måste jag säga =) 

Utöver det har vi tvättstugan =/ Tråkigt, men det innbär att allt man äger har en chans att hänga med i resväskan! Fast det blir nog bara favoriterna ;) Konstigt nog så är det dom som hänger på tork nu när jag tänker efter... Det är väl så det brukar vara! =)

Har varit riktigt duktig idag och städat garderoben med! =) Inte en dag för sent! Hittade lite kläder jag glömt bort att jag haft, och lite jag trodde jag gjort mig av mig som jag faktiskt saknat. Men nu har jag stenkoll! =)


Skulle ge mycket för att få en walk-in-closet  ;) Vad härligt det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0