Klockan är nu; mycket!

Nu har jag och Fredrik kollat på film - Gökboet! Vilken låång film, det hade jag glömt bort  :)
Sitter vid datorn och gäspar stup i kvarten. Vilket måste innebära att det är läggdags ;)

Imorgon är det semester!! Och vi har lyckats kolla upp några ställen vi ska besöka.
Det får bli mer markeringar på kartan imorgon; några fina parker och lite muséum kanske?!

Har tvättstugan mellan klockan 11.00-16.00. Mindre kul - jag vet, men efter det åker vi uppåt! =)

Nu ropar sängen! Godnatt  ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

ÅH, jag är så glad för er skull!! =) Fan, vad jag hade velat va där!!! <3



Hoppas ni får en underbar resa med massor nytt och gott! =)

Ringer sen!! Pusspuss!

2009-11-17 @ 12:09:18
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0