Nytta med nöje?!

Idag har jag och systeryster haft en mysdag tillsammans, utan karlar =) Och det har varit sååå wonderful ;) ♥ Det skulle ha blivit nytta med nöje så att säga; garderobsrensning. Men så blev det inte. Tvätta gjorde vi, eller jag. Sen blev det skitsnack och sånt där prat som man ibland behöver för att lätta tyngden i kroppen kan man väl säga =) Hur mysigt som helst. Vi två mot allt   ♥

Sen kom älsklingen hem, och då var syrran borta och hemma hos sin, och det är mysigt det med =) ?! Klart att det var. Men guu vad konstigt det lät  ;) Nu bjuder jag på lite kärlek!!! Varsågoda  ;)

Imorgon är det jobb; 07.40- 19.20. Fredrik ska iväg upp till Stockholm på utbildning, det bästa är att han kommer hem igen på kvällen! Så jag slipper sova själv =) Skönt Skönt skönt! Natti Natti Natti  ♥  tvång ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

Tjiihuu! :)



Sött du gjort med bilderna!! <3

Love U!

2009-11-09 @ 21:49:15
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Tjiihuu! :)



Sött du gjort med bilderna!! <3

Love U!

2009-11-09 @ 21:49:30
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0