Obehag!

Nu är det färdig diskat, och en snabbstädning har jag hunnit med också. Lite halvdant, men annars är det ju ingen snabbstädning ;) Resultat är i vilket fall bättre än när jag började och det är huvudsaken.

Sitter i soffan och myser med duntofflor, värmeljus och glögg. Trots det fryser jag än, har gjort det sedan jag kom hem vid halv 2 =/ Vet inte om det är några basilusker på g?! Men jag hoppas verkligen inte det. Lyssnar på Celine Dion, vackert eller hur?! =) Har lackar naglarna med! Det var längesen nu, har inte lyckas få dom tillräckligt långa. Men nu så! =) Hoppas att dom förblir det med... men det är bara en tidsfråga.




Nu ska jag gå och värma mer glögg och hålla tummarna =) Ska kanske ta ett bad senare med? Det här med att frysa ligger inte långt ifrån på topp i listan över saker jag avskyr mest. Så obehagligt tycker jag att det är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0