Tillbaka till verkligheten igen

Nu är jag hemma sen några dagar tillbaka. Vi hade en helt underbar vecka i Italien!

Måndags; kom hem på eftermiddagen, fikade och åt gott med Fredriks familj och åkte till Linköping vid fem. Duschade och åkte till jobbet för att inventera på kvällen. Var hemma vid 22, så det blev en lång dag!

Tisdags; jobbade 8.30 - 19.35 och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Kom hem vid halv 12.

Onsdags; jobbade 7.00 - 17.15. Vid halv åtta kom Niklas och hämtade oss, åkte hem till han och Viola och tog en öl =) Sen gick vi till Strandgatan Två och käkade och bowlade. Hade riktigt trevligt! Taxi hem vid 12.

Torsdag (idag); ledig! Tog sovmorgon och började tvätta vid 11. Åkte till ICA Maxi och handlade. Fredrik åkte till jobbet vid halv två och jag började plocka iordning lite. Syrran och Tobbe kom på fika, och efter det har jag kollat på bilder från Itailen, hämtat mitt paket från H&M på posten och nu kom älsklingen hem.

Nu ska jag mysa med Fredrik lite; laga mat och diska! Lägger upp bilder från Rom senare ikväll tänkte jag! Annars är allt toppen! Om man ska byta samtalsämne lite fort sådär! Jag är lycklig som aldrig förr och kärare än någonsin, mår helt perfekt och allt gammalt är som bortglömt. Kommer knappt ihåg att jag mådde skit för några veckor sen, och då kan det inte bli bättre ju =)


Kommentarer
Postat av: E

UNderbart skönt att höra att du mår toppen=) (Y)<3

2009-11-26 @ 21:51:26
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0