Wildchild

Nu har vi sett film och käkat taco, fast inte i hela filmen - såklart! Oj vad mycket man skulle bli tvungen att käka då! Vi såg ialla fall Wildchild! En riktigt bra tjej-film :) Är glad och imponerad över hur Fredrik orkar stå ut med mig!?! Men det måste vara för att jag diskar och fixar lite hemma ibland, eller bara för att han älskar mig så mycket så han bara vill vara snäll och ge mig vad jag vill ha ibland =) Ett tredje alternativ är såklart att han själv tycker om tjej-filmer?! ;) Vet inte vilket av de det är   ♥  ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är för jag älskar dig gumman <3 , skulle aldrig se på en tjejfilm annars, det är långt under min nivå =P

2009-12-01 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0