2009-10-08

Idag är det Tobbes dag =) Min syrras pojkvän.
Grattis på födelsedagen!! Hoppas du haft en mycket bra dag! =)


Tråkigt nog jobbade jag ända fram till åtta, så att åka till Borensberg för att ta en födelsedagsfika kändes inte helt aktuellt. Lovar att det blir ändring på det till nästa år ;) 25 år är alltid värt att fira oavsett om man är trött eller inte ;)

Och på tal om födelsedagar... MIN ÄLSKLING FYLLER ÅR IMORGON  ♥  
Har redan gjort iordning mig, så det är bara sängen som väntar =) Och det är dags nu, har en lång dag på jobbet imorgon... eller har jag det?! ;) Slutar ju 18.15 trots allt!! =) Då ska jag överraska födelsedagsbarnet.
My-to-do-list är låååång imorgon vill jag lova, men sååååå värd  ♥  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0