Bad Update ;(

Har varit en otroligt dålig bloggare i nästan en vecka nu. Fy på mig =) Å andra sidan har jag varit världens socialaste människa in real life =) Eller nej kanske inte, men social har jag varit.

Helgen är redan förbi, sjukt så fort det går! Men det är så när det är kul. Har varit och hälsat på Fredriks familj i helgen =) Först var vi i stora Flen och fixade våra klockor... och sa hej till ett par goa glada människor =) Sen blev det familjemys med Perssons =) Sov över, såklart, och vaknade halv 11. Trodde vi! Men den var ju bara halv 10. Oj oj oj, morgonpigga eller vad säger ni?! =) Ni har inte glömt det va? Jobbigt läge imorgon iså fall =) HAHA! Själv är man ledig så jag har lite tur =)



Kom hem vid 16, precis lagom till reprisen av DH =) Inte alls uträknat ;) Efter det har vi bara haft soffmys! Kollat på Ensam mamma söker och Beck. Surfat lite och kollat på hus lite, igen =) Det är så härligt att drömma sig bort i fina hus och idéer =) Ska erkänna att jag är lite smått förälskad i huset i Grebo... =) Det vill säga när jag och Fredrik har gjort våra ändringar på det =) HAHA, som sagt, drömma får man alltid göra. Och snart blir det väl så på riktigt med, sussa kudden alltså. Klockan.... Nu har en annan fått lön med, YES!!! Godnatt =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0