Det är guld - ibland!

Ofta när man är själv känns allting ganska tråkig - till en början. Sen känns det inte så farligt längre, man börjar istället njuta av det. Att vara just själv. Kunna göra ingenting och bara vara. Jag älskar dessa stunder, när det gått så långt att man stället börjar trivas med tillvaron. Vet inte om det är för att jag vet om att jag slipper vara det en längre tid. För ikväll är vi två igen =)

Missförstå mig rätt när jag säger att jag älskar att vara själv, ibland! =)
Ensamtid är bästa tiden att samla tankar, och få energi till att vara två en längre tid igen.
Jag värderar min tid när jag är själv väldigt högt, den behövs för mig och det vet min omgivning om.
Det är det bästa med hela idén - att man slipper förklara sig =) Utan den skulle jag gå i taket =)


• Stressa inte

• Gör saker du själv anser är viktiga - ingenting om det är så ;)

• Sätt på den musik du känner för just för stunden på riktigt hög volym!

• Tänk på positiva saker - och på negativa saker om du nu vill det;
I slutändan kommer du ändå vara lycklig för hur du har det just nu, det positiva överväger alltid det dåliga!

• Njut av stunden, den kommer inte alltför ofta =) Skönt det, för vem vill egentligen vara själv?!



"Jag är bra på att vara själv, men usel på att vara ensam"  Lasse Lindh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0