FyFan!


Vet inte vart jag ska börja... Det känns lite hopplöst just nu! Vi har bara skrattat åt det på jobbet,
att den här veckan är just en oturs vecka  =/

I måndags fick min arbetskamrat som åkt MC i 3 h, i regn och rusk, fortkörningsböter. Surt!
I går hade TVÅ av mina arbetskamrater punka på sina cyklar! Vad är oddsen???!
Sen är det bara överjävligt som det är, ont i huvudet till och från, fryser som ett asplöv - darrar ialla fall.
Och för att det så klart inte räcker; ringer älsklingen och säger att vår bil har gått sönder!!! FAN!
Tur i oturen att jag har en helt underbar mamma som ställer upp i skitvädret och bogserar hem honom.
Det är just nu helt oslagbart!



Hoppas verkligen det blir ändring på det! Den här veckan är ju en bra vecka annars; 

Tisdag den 6:e  - Min namnsdag ;)

Torsdag den 8:e  - Tobbe fyller år

Fredag den 9:e  - Fredrik fyller år, syrran har haft körkort i 2 år =)

Lördag den 10:e  - Min farbror fyller år, plus att vi ska fira födelsedagsbarnen ;)

Söndag den 11:e  - En dag jag kommer minnas så länge jag lever ;P Hemlis varför! 
                                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0