Fullspäckad Helg


Vår helg har varit helt galen, min och Fredriks alltså ;) Så otroligt roligt när det är fullt upp non-stop ibland! Dock inte för ofta.. med som sagt, ibland! =) Vi börjar med fredagen; jobbade till stängning, dvs 20.30. Åkte och hämtade upp varsin pizza vilket är den snabbaaste maten för att få så mycket fredagskväll som möjligt går =) 

Lördag; LEDIGA!!! Sovmorgon, eller vi myste och gick upp efter någon timme =) Vilket är som sovmorgon för mig! Gick upp vid 12 och städade lägenheten från topp till golv = resultatet?! Ett skiiinande hem ;) Åkte till jobbet ;) Fast för att shoppa; alkohol för kvällen?! Check! Gick därifrån 14.52, HAHAHA! Är precis som kunderna ;) Sen åkte vi till ICA Maxi och handlade mat. Vi hann precis komma hem och lasta in allt när Fredriks föräldrar ringde. Dom var i Linköping och shoppade, vilket resulterade i en fika =) Såklart! Mycket trevligt för det var länge sen sist och dom är så härliga =) Kaffe och Singoalla-kakor ;)

Sen kom mer besök =) Fredrik vän och flickvän. Vi käkade Taco, drack gott till det och hade det riktigt trevligt. Spelade lite sällskapspel; Buzz, Bezzerwizzer (stavas?) Twister och Earth Planet =) Kvällen blev fantastiskt kul! Väldigt lyckad =) Dom sov över, och imorse dukade min honey upp världens godaste frukost =) Som han alltid gör?! ;P Käkade vid 12 först?! HAHA! Det är vad jag kallar en lyckad lördag =P

Anyway, vi fyra drog till IKEA och kollade runt, sa hejdå och tackade för oss. Köpte 2 LACK-hyllor och lite annat och åkte hem. Hade tvättstugan 16.00 - 22.00, samtidigt som syrran och Tobbe kom på besök; kaffe och sen middag =) Guuu vad mys =) Me like!!

Trots allt socialt har vi haft tid till att ha myskväll ikväll med =) Högsta prio ;) ♥


Tyvärr låg kameran i garderoden hela helgen... FY PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0