Jaha..

Kom nyss hem från jobbet =) Otroligt skönt. Är lite instabil av mig så det var bra att sluta tidigt idag. Det är mycket med det lilla som man brukar säga. Och jag är känslig och då blir det värre, och så är det svårt att släppa irritationerna. Men men, sånt är livet?!? Nej usch! Det får vi verkligen inte hoppas. Måste bli en ändring på det hela snart, innan jag går i taket av ilska =) Haha! =)

Fredrik är inte hemma heller?! Han som är ledig idag. Tror att han åkt till jobbet, men man vet aldrig. Syrran och Tobbe vill ju bowla och då vill jag att vi ska vara alla fyra =/ Hoppas att han kommer hem snart. Det blir roligare då =) Nej nu ska jag in i duschen och spola av mig jobbet =) Ha de! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0