Nu är jag tillbaka

Nu är jag tillbaka i Linköping. Äntligen hemma! =) Eller ja, kom hem igårkväll och kursen har varit riktigt bra =) Har, precis som man ska, lärt sig massa nytt och fått lite extra kött på benen =) Nu är jag redo för kunderna med konstiga maträtter kontra någonting gott att svälja ner det med ;P Har under dessa dagar fått äta saker jag inte gjort förr, och vissa var positiva överraskningar =) Andra inte! Som det alltid är. Anklever =S Lammfärsbiff =) Drycker; sake =( Usch! Och en Aha om hur gott veteöl kan vara =) Något jag ofta glömmer =)

Ialla fall =) Nu är jag hemma igen efter att ha levt bortskämt lyxigt uppe i Stockholms skärgård. Saknade min prins otroligt mycket under dom här dagarna, så igår åt vi hämtpizza och såg på Beck och bara myste =) Och... tog ett varmt och härligt bubbelbad med lite rosa skumpa  ♥  Det var otroligt himla mysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0