Ny dag Nya tag =)

Både jag och Fredrik börjar efter lunch idag, om någon timme eller två vill säga =) Så hela förmiddagen har vi bara slappat och haft det riktigt skönt. Gick upp vid halv 10 som först =) Då hade Fredrik redan fixat frukost framför tv:n, vilken lyx va!? =) Så vi käkade dagens viktigaste mål tillsammans med en Beck-film. =)

Förövrigt mår jag lite bättre idag, det måste jag ändå påstå. Kroppen är lite starkare och jag känner mig lättare och helt vanlig igen. =) Men jag vet om att jag verkligen måste ta det lilla lugna under dagen för att verkligen återställa mig helt. Känns så konstigt att må som man gör när man är så ung. Har ju bara jobbat i några år och känner redan såhär?! Pinsamt nästan. Aja, så kan det vara... Kan ju ligga annat bakom det hela med, vad vet jag. Nej nu ska jag, eller Fredrik, hoppa in i duschen. Får se vem som är snabbast av oss =) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0