Tre-dagars-kurs i Sthlm

Imorgon ska jag åka till Stockholm på en tre-dagars-kurs i Varmrätter. Tror att det innebär att man får prova olika drycker till olika maträtter?! Det borde vara så enkelt ialla fall, vore ju dumt att försvåra ett så lätt namn?! Det sjuka är att jag inte vet om jag ens berättat för mina föräldrar?! Dom som står mig så nära. Känns som det var riktigt länge sen jag pratade med dom, lite knasigt eftersom vi bara bor 10-15 minuter ifrån varandra! Väldigt dåligt av oss måste jag säga =) Aja, jag hoppas att kursen blir spännande, intessant och rolig. För om jag ska vara ärlig känner jag inte för att åka för fem öre. Konstigt det med?! Vill bara vara hemma och mysa, känner mig inte helt hundra - så det kan bero på det. Jag praktiskt taget bara väntar på att bli sjuk, fryser och mår knasigt.

Kommer sakna min älskling sjukt mycket med, vilket är helt självklart. Kommer vara svårt att sova själv, i en liten, ensam, tom säng. Usch! Ni märker ju att jag inte har någon större lust =/ Det måste, bara måste, gå över tills imorgon. Vill ha kul, lära mig nytt och träffa trevliga och nya männsikor. Fast att jag fortfarande kommer sakna min sunshine till tusen!!   ♥

Skulle tro att jag bara är allmänt nere idag, det är inget kul inlägg och jag kan inte ens få det att låta spännande?! Toppbetyg till mig! Nej, nu ska jag sluta med det sura =) Klart som fan jag är glad! Ska iväg på en jäkligt bekostad kurs som Systembolaget bjuder på, trots att dom är så snåla..... HAHA! Nej så jag säger =) Det ska bli kul, skönt och behövligt att känna sig lite bortskämd av jobbet - det förtjänar jag!
Så mycket vet jag!  ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0