090909

När jag tog emot varor på jobbet idag och kom på mig själv att nästan skrika; Shit så coolt datum!!! ;) fick jag nog världens snabbaste gensvar av min arbetskamrat; Det är så man skulle vilja ha barn idag eller nåt eller hur?! =) HAHA! Tyckte det var häftigt, och visst hade det varit coolt?! 090909 med några flashiga sista siffror. Och jag som tyker att jag har det bra - 870505 =) resten säger jag inte, det kan stå mig dyrt. Hehe! ;O Aja, grattis till dom som får använda sig av detta unika datum ialla fall, så snäll kan jag vara =)

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Skulle hellre vilja ha en 101010 -du vet "ettor och nollor" -som man säger om data-information och pengar-via-kortköp osv...haha! Tror inte jag hinner till dess dock, haha, du kanske?! ;)

2009-09-10 @ 16:39:01
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0