Hit The Road

Idag är det semester för min del =) Yppie! Och ändå är jag uppe så här tidigt?! Anledningen är att vi ska åka till Sillbo =) Det ligger utanför Uppsala, för där bor Fredriks familjs vänner som vi ska umgås med i helgen. Äta gott, dricka gott och fint sällskap =) Har träffat nästan alla, så det är inte så nervöst som tur är =) 

Har blivit uppskrämd över att det kommer bli kallt och ruggigt, med tanke på att vi ska sitta ute. Så det blir vinterjackan på och dubbelbyxor fram mot kvällen =) Fast det kan bli mysigt med. Kommer hem med en förkylning sen =) HAHA! Nej fy, tänk om det blir så. Jag och mitt imunförsvar =S Men det är det lätt värt!



Nu ska vi åka närsom, ska bara föna håret och packa varmt, borsta tänderna och släcka ;)
Ha en trevlig helg gott folk! För det ska jag ha. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0