Idol 2009

Jag har varit med min fejksyster Sofia idag, hela dagen. Eller egentligen är hon inte min syrra på något sätt, det är bara att vi har växt upp med varandra och umgåtts till och från sen dess. Mycket mer förr när vi hade mer fritid och var lite mindre =) När vi hade mindre ansvar, dvs. när vi var fem-tio år kanske ;) HAHA! Nej, men dom sista åren har vi ialla fall inte sett så ofta som förr =) Guuu vad jag krånglade till det.

Ialla fall, det har varit riktigt trevligt. Åkte till hennes nya lägenhet, tog ett glas saft och snackade massa skit. Sen drog vi till IKEA och Jysk för att shoppa =) Fredrik fick hjälpa till med sängen hon köpte när han slutade jobbet, för jag är världens svagaste människa =) HAHAHA! Jag lovar! Tre trappor upp = omöjligt om man heter Jenny ;P Stannade upp mitt i all shopping och käkade thai också. VÄLDIGT GOTT!! Måste ta dit Fredrik på en romantisk middag någon vacker kväll. Sitta på golvet och äta mat, det kan inte bli mer passionerat ;) JO! När man kommer hem, men det är bakom stängda dörrar och det talar vi inte om här ;)

Nu är det Idol som gäller, fan vilka typer det finns! Jag skulle lätt ALDRIG ställa upp =) HAHA!
Men det finns även dom som är så otroligt bra så man får rysning med.. me like =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0