Shopaholic?!

Jag måste erkänna en hemsk sak; jag är så jävla sugen på att shoppa. Vad som, det spelar ingen roll, bara jag köper någonting!!! Jag har ärligt talat abstinens!!! Visste inte vart jag skulle ta vägen idag när vi var och kollade på saker till Sofia. Jag ville ha minst tre saker i varje butik vi var inne i. Är det illa då? Jag har lovat mig själv att inte lägga ut pengar på onödiga saker den här månaden, men jag har just nu ingen koll på om jag klarar det eller inte... Fy vad dålig jag känner mig!! Ååååh..

Saker jag vill köpa;
• Deminleggins
• En mysig kofta till hösten
• Knästrumpor ;) (tycker dom är söta =))
• Converse
• Uggs-kopior (funkar lika bra för min del) Myys!! =)
• Lackhyllor
• Kylskåpsmagneter - behövs alltid, + att jag hittade några på Jysk som jag inte kan släppa ur tankarna..
• Blommor vill vår uteplats + några blommor till fönsterna med

Det är sjukt mycket grejer man vill ha, tur att man får drömma =) Fast jag har det bästa av allt - kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0