Tankat

Är ledig idag och har gjort så lite som möjligt. Enda ansträngningen jag gjort var att diska undan från igår och gå till affären och fylla på mitt kontantkort som tog slut igår. Jag har inte fått det att fungera via Internet på hur länge som helst. Sen dom gjorde om sättet att tanka på. Vet inte om det är någonting som är fel på sidan eller om det är jag som är inkompetent på det området ;) Haha!


Har precis kollat klart på Hur man blir av med en kille på 10 dagar, druckit 1 ½ liter vatten och blivit lite segare än jag nyss var ;P Tur att vädret tillåter det. Att stanna inne och inte göra någonting.


Mina planer var egentligen att gå till banken, få ut lite extra cash jag har på en check ;) Hämta upp ett paket på posten och kanske börja rensa på vår uteplats bland blommorna. Eller det som var blommor =) Och plantera dit några höstfärger som gör susen i det ruggiga vädret =) Men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Millah

Ja, det var dåligt faktis. :/ Men jag sov ju halva dagen idag, va därför har jag en känsla av! :)



Får fixa en annan dag! <3

2009-09-03 @ 21:10:51
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Sara.

HAHA! Du och ditt vatten..

2009-09-10 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0