Tv-tittande.

Utkast från tidigare ikväll då internet låg nere.... IGEN!!!

Sitter hemma själv ikväll och myser i soffan till Tinas Cookalong. Så himla härlig stämning det är i detta program måste jag få lova att säga. Underbara Gynning är gäst och det gör mysfaktorn lite bättre =) Hon är för cool den bruden ! Tummen upp för både Carolina och tv-programmet. Och maten ska vi inte tala om, den ser himla god ut ;)


Snart är det dags för Svenska Hollywoodfruar; måste se om Anna Anka är så farligt dum som alla löpsedlar säger ;) Själv tror jag på god underhållning, men det kanske är jag i ett nötskal? Men jag tror att hon är ganska rolig faktiskt. Svenskafolket tar troligtvis åt sig saker och ting alltför lätt. Jag ska ta programmet med en nypa salt och njuta av att man själv är riktigt klok  - om man skulle börja jämföra ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

Åh, jaa.. De var super mysigt! (: Och dressen, ja, det vet du ju nu! ;) Hehe.



Tack så mkt för gott sällskap, god nyponsoppa & äcklig hallondricka. ;) Haha!

Puss.

2009-09-23 @ 16:00:39
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0