Arbetsmyra!

"Far ända in i baljan" Hm, är det typ Lotta som säger så?! Vill ialla fall mena på att jag varit så otroligt bizzy att jag inte haft någon större lust att uppdatera på en himla massa dagar =) Har jobbat galet mycket denna vecka. Med facit i handen blir det sex dagar, mycket cash det. Man måste nästan räkna så för att orka med! =) Visst är det a piece of cake men jag vill INTE höra att jag inte är en flitig arbetsmyra =)



Självklart varierar det från jobb till jobb, men visst fan är det påfrestande att ha folk omkring sig hela dagarna ibland med =) Även att det för det mesta bara är trevligt!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är:)



(Fast de är stina I saltkråkan som säger de haha, försöker ju lära korpen sin att säga de också)

2009-09-17 @ 20:09:04
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! Bruden med koll ;P Tack så mycket =)

2009-09-17 @ 20:15:34
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: Mama

visste oxå att det var i Saltkråkan bra jobbat blir bra pengar till Rom

2009-09-17 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0