Abonnemang

guu vilket konstigt ord!!! ?! =) Haha! Stavas det verkligen så?!!! Abonnemang...


Kom hem från jobbet för någon timme sen =) Tog bilen imorse eftersom jag fick lite bråttom och det bästa med det är att man slipper promenaden hem. Logiskt? Visst kan det vara skönt, ibland! Men har man slutat så vill man hem, har jag inte rätt? =)

Snackade med syrran i tele tills mina pengar tog slut, jävla kontantkort!!!! Måste måste måste verkligen fixa abonnemang! Det blir bäst för alla ;P och ibland kanske lite dyrare?! Men lätt värt. Hon levde och mådde bra ialla fall och det är alltid skönt att höra. Sen skickade Fredrik sms om att han fick jobba över en timme... Så här sitter jag själv, ensam.. dricker vatten och käkar choklad =D Funderar på om jag ska ta ett glas cola istället. HAHA! Nyttig jag känner mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0