Kulglass!

Nu är jag hemma igen efter en helrunda på Tornby köpcentrum! :) Jag shoppade ingenting! Fredrik var tvungen att känna efter hur jag mådde och la handen på min panna, men på skämt då. Det hör väl inte till vanligheten att komma hem tomhänt, men jag får erkänna att det var lite kämpigt. Men nej, har jag satt shoppingförbud på mig själv så ska det vara lite längre än så.

Dock köpte jag en glass men det är ju bara ett måste i den här värmen! :) Och för det sociala. Satt ute på en bänk i solen och bara njöt. Hur mysigt som helst. Jag i mitten mellan två mammor med sina barn. Smått mobbat men det skiter ju jag i.

Ellinore och Zackarias och Jennie och Nellie. Och så jag då. Det var vi som strosade omkring tillsammans idag :) Och jag får väl säga att jag saknat umgänget en del, har inte setts på ett tag så det är härligt när man väl tar tag i saken :) För så svårt är det faktiskt inte, det märkte man ju bara idag liksom!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0